Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь

Скільки модельних навчальних програм інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут» запропоновано на вибір педагогам? Де можна ознайомитися із програмами?

Педагогам запропоновано на вибір 5 модельних навчальних програм інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут». Ознайомитися із програмами та обрати одну для подальшої роботи у новому навчальному році можна на сайті ІМЗО за покликанням.

Скільки підручників запропоновано на вибір учителю до нового інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут». Де можна з ними ознайомитися?

Усього написано 8 підручників до 5 модельних навчальних програм. Детально ознайомитися із кожним ви маєте змогу на сайті ІМЗО за покликанням.

Чим діяльнісний підхід відрізняється від знаннєвого?

Знаннєвий підхід ґрунтується на засвоєнні учнями знань, поданих від учителя чи з підручника. Діяльнісний передбачає максимальну залученість учнів як суб`єктів освітнього процесу (самостійна робота під керівництвом/наставництвом педагога), тому в НУШ вони є здобувачами освіти, а не «отримувачами» готових знань.

Якою є робота учнів за діяльнісним підходом?

За діяльнісним підходом, робота учнів має бути активною, різнобічною, продуктивною, максимально самостійною.

Які складові уроку за діяльнісним підходом?

Головні складові діяльнісного уроку: мотивація, цілеутворення, актуалізація опорних знань, пошук шляхів розв'язання проблеми, застосування нових знань на практиці, рефлексія.

Як діяльнісний підхід реалізований у модельних навчальних програмах?

Модельні навчальні програми інтегрованих курсів «Здоров`я. Безпека. Добробут» і «Вчимося жити разом» визначають діяльнісний підхід як «навчання через дію» і пропонують шляхи його реалізації в освітньому процесі.

Скільки часу на уроці, за діяльнісним підходом, учні мають працювати самостійно?

За діяльнісним підходом розподіл часу на уроці такий:

  • 80 % – самостійна робота учнів;

  • 20 % – організація педагогом самостійної роботи дітей.

Хто може викладати предмет «Культура добросусідства» в 5-6 класах?

Викладати предмет «Культура добросусідства» може будь-який учитель-предметник або психолог за умови проходження відповідного навчання. Найкомфортніше це буде класному керівникові(-ці), або викладачу(-ці) курсу «Здоров’я. Безпека. Добробут». Навчання організовано на базі МОІППО.