Педагогам запропоновано на вибір 5 модельних навчальних програм інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут». Ознайомитися із програмами та обрати одну для подальшої роботи у новому навчальному році можна на сайті ІМЗО за покликанням.
Усього написано 8 підручників до 5 модельних навчальних програм. Детально ознайомитися із кожним ви маєте змогу на сайті ІМЗО за покликанням.
Знаннєвий підхід ґрунтується на засвоєнні учнями знань, поданих від учителя чи з підручника. Діяльнісний передбачає максимальну залученість учнів як суб`єктів освітнього процесу (самостійна робота під керівництвом/наставництвом педагога), тому в НУШ вони є здобувачами освіти, а не «отримувачами» готових знань.
За діяльнісним підходом, робота учнів має бути активною, різнобічною, продуктивною, максимально самостійною.
Головні складові діяльнісного уроку: мотивація, цілеутворення, актуалізація опорних знань, пошук шляхів розв'язання проблеми, застосування нових знань на практиці, рефлексія.
Модельні навчальні програми інтегрованих курсів «Здоров`я. Безпека. Добробут» і «Вчимося жити разом» визначають діяльнісний підхід як «навчання через дію» і пропонують шляхи його реалізації в освітньому процесі.
За діяльнісним підходом розподіл часу на уроці такий:
80 % – самостійна робота учнів;
20 % – організація педагогом самостійної роботи дітей.
Викладати предмет «Культура добросусідства» може будь-який учитель-предметник або психолог за умови проходження відповідного навчання. Найкомфортніше це буде класному керівникові(-ці), або викладачу(-ці) курсу «Здоров’я. Безпека. Добробут». Навчання організовано на базі МОІППО.